marți, 28 mai 2013

In pregatire

Buna dimineata! Creatiile in atelierul nostru de sambata, il vom extinde pe perioada de vacanta din vara.Introducand mai multe zile, vom avea nevoie de material din belsug. Sper sa consumam cat mai multe planse din bloc iar eu chiar ma astept sa le consumam pe toate sunt 50 de bucati. :)
Iulia si Bogdan se vor axa pe mozaicul geometric.
Primele planse le voi pregati eu, deoarece ii vad fara prea mare tragere de inima. Dar nu deznadajduiesc odata prinsi in ambientul figurilor geometrice si culorilor sunt aproape sigura ca vom reusi.
Am introdus acest fel de activitate mai ales pentru Bogdan care este un copil foarte iute.Liniatul la centimetru ii va cere timp si rabdare. Unele modele ne vor da si bataie de cap deoarece sunt dificile iar acest lucru va pune cerebrul in functiune.


Acest sector va fi al Patrisiei acompaniata de mine in care vom face impreuna decupaje, vom picta, vom lipi etc.
Am pregatit cateva sabloane cu figuri artistice, pe care le vom imparti. Unii fluturasi probabil ca vor zbura, altii vor fi desenati pe coala alba iar apoi pictati, inimioarele ne asteapta cuminti si desigur ca vor fi flori, pomi, fructe etc.


In program vom introduce lectura, soare, piscina, natura si multe altele. Dupa cate vad cred ca am nevoie sa-mi fac din timp un Meniu de vacanta. E o idee pe care sper sa ajung sa o dezvolt putin si sa va prezint cu o alta postare acest fel de meniu.


Cam asa vor arata orele dedicate activitatii in familie.
Va doresc o zi frumoasa!

8 comentarii:

Doina spunea...

Esti o mama model! Asa cum ar trebui sa fie oricare din noi!

corina spunea...

Doina, nu stiu daca sunt dar, tind adica imi doresc sa pot sa fiu. :)
Multumesc!

Anonim spunea...

frumoase planuri, sigur copiii vor aprecia ca veti petrece mai mult timp impreuna facand ceva creativ.Eu imi amintesc cu mare drag de momentele in care lucram ceva impreuna cu mama, sau cu bunicile mele.

Unknown spunea...

Ce frumuseti faceti voi acolo!
Aveti planuri tare frumoase pentru vacanta. Mult succes si spor in toate!

Pr.Victor spunea...

Frumos şi liniştitor programul vostru, Corina. Să vă fie binecuvântată munca şi timpul în care lucraţi!

darul din inima noastra spunea...

Spor la treaba!

corina spunea...

Multumesc tuturor si fiecaruia in parte.
Sunt optimista in sudura care se formeaza din acest fel de activitati.
O zi minunata!

Taniuşa Corcoduşa spunea...

Doamne ajuta Corina si spor in lucrarile tale cu copii, ai o nominalizare la mine pe blog
Nu trebuie să urmezi regulile, doar să-l primeşti.
http://corcodusha.blogspot.com.es/2013/05/the-versatile-blogger-award.html